Izolacja społeczna a ruch i aktywność fizyczna

Izolacja społeczna a ruch i aktywność fizyczna

Zamknięte siłownie, kluby fitness, ośrodki sportowo – rekreacyjne i baseny. Trudno jest w tym czasie zadbać o wymarzoną sylwetkę i kondycję. Trening w domu lub ogrodzie jest świetną opcją. Od jutra rząd otwiera parki i lasy. To bardzo dobra wiadomość. Możliwe zatem będą spacery i bieganie oczywiście zachowując ustalone zasady bezpieczeństwa. Świeże powietrze ma znakomity wpływ na nasze samopoczucie. Bieganie natomiast poprawia kondycję i ogólnie wpływa na utrzymanie formy. Zacisze domowe też daje wiele możliwości. Oto kilka ćwiczeń, które można w nim wykonywać: brzuszki, przysiady, pompki, pajacyki, bieg bokserski, krążenia ramion, skłony, przyciąganie kolan do klatki piersiowej, podskoki, wykroki w przód. Oczywiście liczy się pomysłowość i własna inwencja. Można również wykorzystywać sprzęt specjalistyczny ( bieżnie, rowerki, hantle, atlasy ). Ruch to zdrowie nie można o tym zapomnieć w tym trudnym okresie.

You May Also Like

One thought on “Izolacja społeczna a ruch i aktywność fizyczna

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


The maximum upload file size: 128 MB.
You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, other.
Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded.

%d bloggers like this: